Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

ΕΓΩ θα συνεχιζω να γραφω αυτα που πιστευω αυτα που ακουω απο φιλους εκτροφεις
απο ανθρωπους που  μου λενε πες  κ αλλα   δεν θα μεινω εδω  παροτι
ενοχλουντε οι περσσοτεροι ΕΜΕΝΑ  δεν με ενδειαφερη οποιος θελη  κ προσπαθει να
ζευγαρωση αρχεγονε καρδερινες μακαρι να πετυχενουν κ καπιοι  βγαζουν ομως
συνεχιζουν να επιμενουν πολλοι οτι εβγαλαν μικρα  αφου αλλοι βγαζουν σε παραμανες,
αλλοι ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΥΓΑ ΑΠΟ ΠΕΤ ΣΟΠ & βγαζουν ΜΙΚΡΑ ΜΕ ΣΥΡΙΓΓΕΣ ΤΑΙΖΜΕΝΑ .
Αλλοι  περνουν [αγοραζουν] μικρα εχω γραψη πως ισα που ειναι φτερωμενα  γιατι πιστευουν
ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ Κ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΓΟΝΕΙΣ ΗΜΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ  ΤΟΥΣ  ΠΟΛΕΜΑΩ  ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΖΟΥΝΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ   ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΕΖΩΝΤΕ ΤΑ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Κ ΓΡΑΦΩ Κ ΠΟΝΗΡΕΥΩ
ΧΑΛΑΩ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ 
Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥΛΑΓΕ ΚΑΡΔΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΕΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΒΓΑΖΕ ΑΥΤΟΣ
Κ ΑΥΤΟΣ ΕΔΙΝΕ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΛΟΓΟ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Κ ΤΟΥ ΔΙΝΑΝΕ ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΕΣ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΑΤΗ ?
ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ  ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΕΡΧΩΝΤΕ ΟΛΕΣ ΜΕ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΕΞΩ Κ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ.
Η μεταλαγμενες αμα μπορεσουν κ ζησουν εδω στην ελλαδα θα κανουν πουλια μετα απο
3 χρονια κ χωρις φαρμακα κ αφου δεν εχουν παθη στειρωση {[ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΗ  ΤΟ ΠΩΣ Κ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ]]